sobota, 21 maja 2011


Zdrowy tryb życia, właściwe odżywianie i wspólna zabawa dzieci i dorosłych – to idee, które poprzez konkurs „Milutki świat” chce promować firma Good Food, producent zdrowej żywności. Główną nagrodą są muzyczne przedstawienia teatralne, organizowane w przedszkolach, do których uczęszczają zwycięzcy zabawy.


Konkurs skierowany jest do przedszkolaków i ich wychowawców oraz rodziców. Aby wziąć w nim udział, należy wspólnie wykonać zaproszenie na spektakl „Milutki świat”, organizowany przez firmę Good Food. Praca może być wykonana w dowolnej formie plastycznej: rysunku, malunku, zdjęcia ale powinna zawierać treść zaproszenia. Skan lub fotografię dzieła należy przesłać do organizatorów za pośrednictwem strony internetowej www.milutkie.pl po wcześniejszej rejestracji. Następnie na tej samej witrynie użytkownicy wyłonią zwycięzców w internetowym głosowaniu. Nagrodami w konkursie są: zorganizowanie przedstawień „Milutki świat” w trzech przedszkolach oraz zestawy upominków, ufundowane przez Good Food. Konkurs potrwa od 15 kwietnia do 12 czerwca. 
Akcją „Milutki świat” chcemy poprzez różne aktywności (zajęcia plastyczne, teatr, zabawy z dorosłymi) pokazywać dzieciom jako powinno wyglądać zdrowe odżywianie, czym skutkuje jedzenie zbyt dużej ilości słodyczy, co należy wybierać aby poprzez dieto profilaktykę próchnicy zadbać o zdrowie zębów. Mini wafle ryżowe Milutkie są przekąskami certyfikowanymi przez portal dentystyczny  jako bezpieczne dla zębów – mówi Jarosław Lis, marketing manager w firmie Good Food. Cukier jest w naszym życiu wszechobecny. Już nie tylko batoniki czy soki ale nawet płatki śniadaniowe zawierają ten zabójczy dla zębów małego człowieka składnik. Warto więc pokazywać dzieciom przekąski, które mogą być smaczne i oryginalne, a przy tym nie  szkodzą.  Tę wiedzę w zabawny sposób ma przekazywać przedstawienie „Milutki Świat”. Zaprezentowane zostaną w nim pouczające przygody dwóch przyjaciółek, które spotkają różne zwierzątka, jedzące zdrowe i niezdrowe rzeczy. Spektakl zakłada stałą interakcję z dziećmi, które z założenia mają aktywnie uczestniczyć w projekcie od jego początku do samego końca. 
 
Seria wafelków ryżowych Milutkie - przeznaczona jest dla dzieci po 7. (Naturalne), 12. (Musli) i 36. (z ciemną czekoladą) miesiącu życia. Wafelki nie tylko nie zawierają cukru, przez co zmniejsza się ryzyko próchnicy u najmłodszych – linia skierowana do dzieci po 7. miesiącu życia przynosi ulgę w swędzeniu dziąseł, które występuje podczas ząbkowania. Czekolada, wykorzystywana do produkcji wafelków dla dzieci powyżej trzech lat została wybrana specjalnie pod kątem zdrowego żywienia – standardową mleczną czekoladę zastąpiono gorzką, zawierającą więcej magnezu i błonnika. Wszystkie produkty z serii Milutkie są bezglutenowe.

http://www.goodfood.pl/pl/Media/Aktualnosci/Good_Food_uczy_dzieci_zdrowego_odzywiania.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz