niedziela, 8 maja 2011

PKP Energetyka oferuje nowy produkt „Negocjator” i uruchamia Infolinię

Dzięki nowej ofercie „Negocjator” małe i średnie firmy (o rocznym zużyciu energii do 250 MWh), zmieniając sprzedawcę prądu na PKP Energetyka, mają możliwość negocjacji ceny. Wyróżnikiem oferty jest fakt, że ostateczne warunki zależą od umiejętności negocjacyjnych klienta. Wybierając ofertę PKP Energetyka klient zyskuje ochronę przed podwyżkami cen energii. Stawka, którą wynegocjuje, będzie zagwarantowana do  końca 2012 roku.


- Jesteśmy firmą konkurencyjną na rynku energetycznym i proponujemy nowe, w pełni  partnerskie podejście do kształtowania oferty. Produkt „Negocjator” to pierwsza z naszych propozycji, w której klient nie dostaje standardowej oferty, ale sam może wynegocjować warunki kontraktu – mówi Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.

Aby rozpocząć negocjacje, wystarczy zadzwonić  pod numer Infolinii             0801 77 29 29       (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00) lub odwiedzić jedno z  Biur Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie całego kraju.
- Dzięki Infolinii oferujemy klientom nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwoli nam jeszcze dokładniej poznawać ich potrzeby – mówi Grzegorz Grabowski.

Szczegółowy wykaz Biur Obsługi Klienta i informacje o ofertach  znajdują  się na stronie internetowej PKP Energetyka S.A.: http://www.pkpenergetyka.pl/pl/obsluga-klienta.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz