Miniserial „Grześki wracają do szkoły”
opowiada o sympatycznej rodzinie, której wafle Grześki pomagają wrócić
do szkolnej, powakacyjnej rzeczywistości. Zabawne sytuacje są efektem
entuzjazmu ojca Grzegorza i dociekliwości syna Grzesia. W produkcji
główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer, Rafał Królikowski
i Leopold Mikienko. Sponsorem piętnastoodcinkowego cyklu jest marka
wafli impulsowych Grześki.
„Grześki
wracają do szkoły” to pełen wesołych sytuacji i zabawnych dialogów
serial o kochającej się rodzinie. Tata Grzegorz i syn Grześ to najlepsi
przyjaciele, mający skłonność do popadania w drobne tarapaty, z których
wyciąga ich mama. Skąd my to znamy?;) Pomysłowość chłopaków jest
kosmiczna, dlatego moja bohaterka musi ich czasem sprowadzić na ziemię.
Wierzę, że nasz pogodny serial osłodzi powrót do szkoły i jesienne
popołudnia – mówi aktorka Magdalena Stużyńska-Brauer, serialowa Mama.
Mój
bohater, Grzegorz udowadnia, że w każdym dorosłym mieszka dziecko,
którym kiedyś był. Uwielbia wygłupy i zabawy z synem i jego kolegami,
chociaż - z uwagi na swój wiek i pozycję społeczną – stara się tego za
mocno nie okazywać. Nasz serial „Grześki wracają do szkoły” doskonale
pokazuje, że poczucie humoru i krótkie chwile codziennej beztroski
ułatwiają budowanie pozytywnych relacji rodzinnych – dodaje aktor Rafał
Królikowski, serialowy Tata.
Miniserial
„Grześki wracają do szkoły” to oryginalny koncept promocji Grześków,
wpisujący się w strategię komunikacji marki. Nasze produkty kolejny raz
sprzyjają budowaniu mocnych więzi rodzinnych oraz serdecznych relacji
między pokoleniami. W każdym, niezależnie od wieku, drzemie dziecięcy
pierwiastek, na którego obudzenie i odkrycie pozwalają chrupiące wafle
impulsowe Grześki – wyjaśnia Beata Telega, Category Brand Manager
w Colian Sp. z o.o.
Czterominutowe
odcinki emitowane będą od poniedziałku do piątku od 11 do 29 września
o godz. 17.55 na antenie telewizji Polsat. Serial zobaczą również
widzowie Telewizji WP i użytkownicy serwisów Grupy Wirtualna Polska –
będą mogli go oglądać od 13 września (premiera o godz. 9.00, a powtórki
o godz. 16.45).
Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz