Poczta Polska wprowadziła nową
usługę paczkową dla eCommerce i klientów indywidualnych. Wzbogacona o
dodatkowe usługi Paczka+ jest bezpieczna i szybka z wygodnym odbiorem w
najszerszej w Polsce sieci click&collect.
- Poczta Polska wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce wprowadzając nową usługę Paczkę +
- Paczka + z wachlarzem usług dodatkowych dotrze do klienta w jedną lub dwie doby
- Odrębny cennik przewidziany dla klientów, którzy skorzystają z elektronicznego nadania paczki
Najbliższa klientowi oferta paczkowa
jest nieustannie ulepszana, by zaspokoić potrzeby nawet najbardziej
wymagającego odbiorcy. Paczka+ jest nową formą paczki, która ułatwia
zarówno klientowi, jak i pracownikom obsługę wysyłek. Łączy w sobie
wszystkie funkcjonalności, które do tej pory były dostępne w ramach
PACZKI24 i PACZKI48. Podstawowa wersja Paczki+ zapewnia klientowi
gwarancję terminu doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych, odbiór w
punkcie wybranym z najszerszej w Polsce sieci click&collect oraz
szereg usług dodatkowych.
Dodatkowe możliwości
Za drobną dopłatą możemy m.in.
przyspieszyć dostarczenie paczki o jeden dzień czy ubezpieczyć naszą
przesyłkę. Co więcej, w większości placówek w Polsce Paczkę+ będzie
można nadać ze zwiększoną w stosunku do dotychczasowej oferty wagą aż 30
kilogramów. Ważnym udogodnieniem jest możliwość nadania swojej
przesyłki w trybie ostrożnym. Dodatkowa ochrona przyda się przy
wysyłaniu przedmiotów szklanych i delikatnych. Klientów o
niestandardowych potrzebach ucieszy wersja Paczki+ umożliwiająca nadanie
przedmiotów o nieregularnych kształtach lub mających wystające
elementy. Możliwe będzie również sprawdzenie zawartości paczki,
potwierdzenie odbioru oraz płatność za pobraniem.
- Koncentrujemy się na rozwoju
naszych usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Wiemy, że obsługa
handlu eCommerce to teraźniejszość i przyszłość branży logistycznej.
Ruch paczkowy, szczególnie dzięki eCommerce, rośnie w zdumiewającym
tempie z roku na rok. Już teraz paczki Poczty Polskiej można odbierać w
najszerszej w Polsce sieci punktów, w której skład wchodzą urzędy
pocztowe, kioski RUCHu i stacje benzynowe Orlen. Planujemy dalszą
ekspansję w tym zakresie – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
Rabat za elektroniczne nadanie
Starając się współtworzyć społeczeństwo
cyfrowe Poczta Polska oferuje specjalny rabat klientom, którzy
skorzystają z możliwości elektronicznego nadania paczki. Aplikacja
dostępna na stronie Poczty pozwala na własnoręczne wprowadzenie danych
niezbędnych do wysyłki i wydrukowanie nalepki pocztowej. Gdy klient z
paczką przyjdzie do placówki będzie musiał jedynie podejść do okienka, w
którym pracownik pocztowy zeskanuje kod bez dodatkowych formalności czy
ręcznego wypisywania formularzy. Usprawni to proces wysyłania przesyłki
i pozwoli skrócić czas wizyty na poczcie, a dodatkowym bonusem dla
Klienta jest niższa cena za przesyłkę.
W celu zapewnienia odpowiedniej jakości
usług pracownicy zostali przeszkoleni z obsługi systemu informatycznego
i procedury nadawania paczki. Dzięki skumulowaniu różnych usług w
dodatkach do Paczki + proces jej nadawania będzie sprawny i znacznie
szybszy niż dotychczas. Jedna usługa z możliwością dobrania dowolnych
dodatków to również łatwiejsze zadanie dla pracowników. W ramach obsługi
jednego programu będą w stanie zaoferować klientowi różnorodne
udogodnienia.
Uproszczenie oferty produktowej Poczty
Polskiej to kolejny krok na drodze do nowoczesnych, przejrzystych i
prostych w obsłudze usług pocztowych. Rozwój
usług paczkowo-kurierskich to jeden z trzech filarów, na których
zgodnie z nową strategią opierać się będzie rozwój Poczty.
Info prasowe Poczta Polska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz