niedziela, 2 czerwca 2013

„Radość i beztroska – Mieszanka Krakowska”

Radość i beztroska – Mieszanka Krakowska„Radość i beztroska – Mieszanka Krakowska” to hasło nowej kampanii marketingowej znanych i lubianych przez pokolenia, owocowych galaretek w czekoladzie z Wawelu. W czerwcu i lipcu Mieszanka Krakowska będzie królować na antenach radiowych oraz na billboardach w największych miastach Polski.
Wszyscy dobrze znają słynny dżingiel „Malaga Tiki Taki i Kasztanki”, a  teraz miłośnicy słodkości  będą mogli nucić wpadającą w ucho piosenkę z nowego spotu radiowego Mieszanki Krakowskiej:

„Tak lekki smak, radość i beztroska,  tak kusi mnie - Mieszaka Krakowska.  Sam życia smak, po prostu boska . Tak skusze się Mieszanka Krakowska!Wesoły, kolorowy, owocowy klimat będzie towarzyszył pierwszym słonecznym dniom nadchodzącego lata. W czerwcu w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych, będzie można usłyszeć spot reklamowy znanych i cenionych przez konsumentów galaretek w czekoladzie – Mieszanki Krakowskiej. Z kolei kolorowe billboardy, które pojawią się w największych miastach w Polsce, będą cieszyły oczy konsumentów przez dwa miesiące – w czerwcu i lipcu. Figlarne, niczym melodia radiowego spotu, zachęcają do konsumpcji i zabawy.

Mieszanka Krakowska to jeden z najpopularniejszych produktów w ofercie Wawelu. Ze względu na ich lekki owocowy charakter, są ciekawym urozmaiceniem bogatej oferty wyrobów czekoladowych. Idealne na lato galaretki oblane pyszną deserową czekoladą dostępne są w czterech smakach: naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny i egzotycznego ananasa. To orzeźwiający smak dzieciństwa, którym zajadają się zarówno seniorzy jak i ich wnukowie.

Warto się skusić!

www.wawel.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz