Ponad 40 proc. z nas chciałoby zmienić swoje życie na lepsze,
ale nie ma na to środków – wynika z badania o jakości życia Polaków
przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie
BNP Paribas. Odpowiadając na te potrzeby, bank wprowadza atrakcyjne
warunki kredytów gotówkowych oraz samochodowych i w swojej najnowszej
kampanii podpowiada, jak sfinansować plany.
Bank na początku marca startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej
„Porozmawiajmy o Twoich planach”. Jako pierwszy widzowie zobaczą odważny
i humorystyczny spot „Łazienka” promujący kredyty gotówkowe. Od 1 marca
w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych
pojawią się trzy wersje spotu promującego produkty kredytowe: kredyt
gotówkowy i - po raz pierwszy w telewizji - kredyt samochodowy.
Wszystkie wyreżyserował Mitja Okorn, z którym BNP Paribas współpracował
już w zeszłym roku. Reklamy będą widoczne także w największych portalach
internetowych, a działania promocyjne będą wspierane na portalu
społecznościowym Facebook. Nowością jest „product placement” produktów
banku w popularnych serialach „Rodzinka.pl” oraz „Prawo Agaty”.
Oprócz reklam w mediach ogólnopolskich i w Internecie, bank będzie
promował intensywnie swoje produkty kredytowe w placówkach. Pojawi się
również ze swoim przekazem w mediach lokalnych, oraz miejskich nośnikach
reklamowych, w komunikacji miejskiej i centrach handlowych.
– W kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach” po raz kolejny
zachęcamy klientów do rozmowy z nami i przekonujemy, że jako bank możemy
pomóc im osiągać cele. Dzięki przeprowadzonym badaniom, rozumiemy, że
Polacy chcą zmieniać swoje życie na lepsze, że mają wiele planów, ale
nie zawsze mają pomysły, jak zdobyć pieniądze na ich realizację – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji w BNP Paribas Banku Polska. – Jeszcze
lepszą ofertą kredytu gotówkowego i samochodowego oraz szeroko
zakrojoną kampanią komunikacyjną podpowiadamy, jak sfinansować marzenia i
jak przekonać do tego swoich bliskich – dodaje Haller.
Bank będzie promował w kampanii produkty kredytowe z obniżonym
oprocentowaniem: kredyt gotówkowy oprocentowany na poziomie od 8,9 proc.
oraz kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 6,9 proc.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, kreację przygotowała
Agencja Publicis, a za działania w Internecie odpowiada Sales&More.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas
(www.bnpparibas.com), wiodącej europejskiej instytucji finansowej o
międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 200 tys. osób w 80
krajach, w tym ponad 150 tys. osób w Europie. Grupa prowadzi
działalność w trzech kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna,
Bankowość Korporacyjna i Inwestycyjna oraz usługi zarządzania aktywami i
majątkiem (Investment Solutions). W Europie Grupa prowadzi działalność
na 4 rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Luksemburg, Włochy), jest
także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal
Finance). Obszar bankowości detalicznej rozwija się dynamicznie w
krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Środkowo-Wschodniej
oraz w zachodniej części USA. W obszarach Bankowości Korporacyjnej i
Inwestycyjnej oraz Investment Solutions. BNP Paribas zajmuje wiodącą
pozycję w Europie, silną w Ameryce Północnej i Południowej a także
szybko rozwija działalność na rynkach azjatyckich.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
http://www.bnpparibas.pl/centrum-prasowe/informacje-prasowe-14269.htm
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
http://www.bnpparibas.pl/centrum-prasowe/informacje-prasowe-14269.htm
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz